szabogabor - 23:05

Készülj fel az irányított keresésre (faceted search)! http://ergomania.blog.hu/2009/11/18/keszulj_fel_az_iranyitott_keresesre_faceted_search

prospero2 - 23:03

@b_konrad gratulálok, nagyon király volt a szervezés, program, minden! #semnap

happn_in_buda - 22:32

nem csak | szakosodott csalók | best site | etarget pay-per-call | lehet hogy | local business | http://happn.in/buda/18nov09-09pm/

Berci - 22:20

Working on the slides for tomorrow's Medicine and Web 2.0 university course: Google Story and Medical Search Engines http://med20course.wordpress.com/2008/12/14/week-9-medical-search/

szilagys - 22:02

RT @1stdjs Google to launch "search funnel" to calculate value of everything before "last" converting click or keyword. (via @nicocoetzee)

weinenberger - 21:58

rövid összefoglaló a keresőmarketing napról, szabog tollából- http://www.webforgalom.hu/blog/keresomarketing-napon-jartam#comment-4387

b_konrad - 21:44

(A Magyar Telekom rendezvénytermében az összes gépen IE 6.0 fut. Nem volt semmi más. A #semnap Csirip is az én gépemről ment...)

szabogabor - 21:44

Útban a #semnap -ra, avagy a tömegközlekedés nehézségei http://www.facebook.com/szabogabor

b_konrad - 21:41

@humaninsect: ha a notebookom pixeleit egymas moge pakolnam akkor vehetnék egy új notebookot :)

szabogabor - 21:29

#semnap szerintem. http://www.webforgalom.hu/blog/keresomarketing-napon-jartam - (Úgy látom, csak én voltam ilyen negatív)

zerushunter - 21:26

köszönjük a keresőmarketingnap szervezőinek a mai konfot! #csiripest & #semnap

rungandras - 21:26

@tothbenedek De ez így a normális nem? Mennyire korrelál a gyakori keresőszó a gyakori szóval szoszablya webkorpusz alapján?

vizakna - 21:04

RT @terahe this autocomplete google search is ominous for newspapers. sigh. http://thedeadline.tumblr.com/post/248654316/caro-adamiss-oooofff-found-via-newspaper (via @jenny8lee)

gaborr11 - 21:00

@TheRealMadstunt milyen érdekes,barátom is ezt mondta,csak szapulósabban és a GMAIL se tetszik neki. Csak a Search. De az nagyon

TheRealMadstunt - 20:55

@gaborr11 én a gugli króm ellen... maradjon az a cég a keresőjénél meg a gmélnél,nem lesz annak jó vége hogy mindent akarnak

b_konrad - 20:49

@zsolti: kiment és bedobott újra. Meg gurult 20 centit, na? :D Értelmetlen baromság...

b_konrad - 20:48

@zsolti: @t3Ch: és ha tett egy kört, de ugyanott kapott parkolóhelyet? Ennek SEMMI értelme. Bent volt a konferencián egyébként.

palinkasjanos - 20:37

@b_konrad nekem is, köszönjük #semnap

happn_in_buda - 20:32

nem csak | szakosodott csalók | még mindig | best site | etarget pay-per-call | lehet hogy | http://happn.in/buda/18nov09-07pm/

cadmagician - 19:47

semnap címkék megszűntek?

szabogabor - 19:35

Megjöttem a #semnap -ról. Írok valami gyors összegzőt.

b_konrad - 19:29

Üdvözlöm a #csiripest -et, objektív okok miatt nem tudok csatlakozni ma a társasághoz. Jó bulizást!

kisvirag - 19:27

gyulunk a vaskapuba #csiripest

Hunicum - 19:25

@b_konrad gratula a keresőmarketing naphoz.

szgergo - 19:21

@b_konrad Nekem is tetszett a semnap itthonról követtem a twitteres közvetítés által :D #sem

b_konrad - 19:18

L.: idehaza. Vége lett a 3. Keresőmarketing nap, nekem tetszett :) #semnap

Peresztegi - 19:12

@sycko: thx, will let you know if I decide to run for President. :-))) #Mutyisztán is out of the question! http://mutyisztan.blog.hu/ LOL

Merras - 19:03

@silcucc kirakok magamra egy kozvetitokocsi cimket mara :D

Merras - 19:02

a kultura lenyege a lassusag es a varakozas, idez, blog es kultura temakorben

Merras - 18:59

ide lehet sorolni a zinternetes portalokon megjeleno kommenteket is, hangzik el. omfg

Merras - 18:55

@kelt attaxiztam, penzkidobas volt. halalos es lejart szavatossagu cuccok hangzanak el, es allandoan jon a naplokkal

Merras - 18:53

ma mar a maganeleti blogok nem erdekesek, inkabb a filozofikusabb, ws egyeb blogok a menok, hangzik el

Asquith007 - 18:53

seo kerekasztal kiraly volt, foleg a longhand! akibol uj peter rogton memet csinalt! #semnap

longhand - 18:53

@atomvillanas cukimuki, azt üzeni @hh

Asquith007 - 18:53

prospero, tothbenedek,kisvirag es merras megkapja a keresomarketing legaktivabb twitter huszarjai kozonsegdijat #semnap

Asquith007 - 18:52

szepitek: dunderre erdekes volt de semmi koze nem volt a keresomarketinghez #semnap

Asquith007 - 18:51

esettanulmanyok: carnation ok, arcus kapcsan bevezetem a zskategorias eloadas kategoriat, dunder meg klasszikus WTF volt?#semnap

Merras - 18:51

naplo analogianal maradva elhangzik, hogy, hogy voltak halal unalmas naplok is

Asquith007 - 18:50

semnap osszefoglalo: bigpe nagy kiralysag volt, vadasz illes detto, a google es etarget korrekt, a ctnetworkot nem ertem #semnap

Merras - 18:48

kozhelyes, es teves megallapitasok sora hangzik el mi blog temaban

Asquith007 - 18:47

megjottem a semnaprol, ahol a mobilom nem engedett fel a twitterre ugyhogy most atomcsapas szintu tweet jon:)#semnap

Merras - 18:47

inkabb kajalni kellett volna, es utana egybol menni a vaskapuba

Merras - 18:46

semnaprol atnyergeltem az iroszovetsegbe, ahol egyetemi eloadas megy a blogolasrol. fel lett olvasva a wiki postja rola.

_caizzz - 18:42

RT @hh miner.hu stat, Alexa Search Terms Driving Traffic: "szopás, konta barbara, anál, nagymama, pirner alma, tinik, mélytorok, dugás"

atomvillanas - 18:20

baszki, lement a SEO kerekasztal. nagyon gaz voltam? csak oszinten, nem birom a kritikat... :)

sycko - 18:16

+1 RT @Steki Köszönjük mindenkinek a közvetítést, különösen a streamet @atomvillanas -nak #semnap

marklaurus - 18:14

Köszönöm a közvetítést mindenkinek! #semnap

Steki - 18:09

Köszönjük mindenkinek a közvetítést, különösen a streamet @atomvillanas -nak #semnap

tothbenedek - 18:01

Na... Vege...

ba78 - 18:01

@hh: A miner.hu stat szépen megmutatja, hogy mire keresnek az emberek. Az összes tartalom egyenlően van optimalizálva. #semnap

palinkasjanos - 18:01

kösöznjük, guruk #semnap

forgacsmariann - 18:01

Szep volt, jo volt, hasznos volt! Koszonjuk! ;-) #semnap

sonny_go - 18:00

Örülök, hogy örömöt szerezhettem - cvikli: na de péter, tim berners-lee nélkül mi most éheznénk. #semnap... http://farenheit451.tumblr.com/post/248597959/orulok-hogy-oromot-szerezhettem

kisvirag - 18:00

~200 faktor lehet, ebbol altalaban ~30 korulit allithatnak be, ez kis versenynel eleg lehet,utana a kevesbe jelentosek jonnek #semnap

sallaidani - 17:59

A sajat historyra epulo serp ranglista hohyan befolyasolja a seo lenyeget? #semnap

longhand - 17:59

@LacKac confirmed

tothbenedek - 17:59

Verseny nelkul azert annyira nem nagy kunszt...

tothbenedek - 17:56

Azert akkora brand recognition nincs. Sot semekkora sincs. Kezdolapot beallit, annak meg fizet a google. Vagy a google az.

rabbitblog - 17:55

bréking: tóth benedek imitátor a teremben! #semnap

kisvirag - 17:54

de asampon szo nem brand, vagy akkor minden domainnnev brandnevnek szamit? #semnap

tothbenedek - 17:53

Arrol nem is beszelve, hogy vedjegyjogi perekkel teli szakadek szelen egyensulyoznak

tothbenedek - 17:50

Nalunk ezer keresobol jovo ember, atlagosan 950 kulonbozo kulcsszobol jon #turulcsirip

palinkasjanos - 17:50

merras, konkrét példa: 'ingyenes cégkivonat'ra 1. találat egy oldal, amin egy 'katt ide' van, csak mutat rá 11.000 link #semnap

yaanno - 17:50

mikor lesz vege #semnap

ba78 - 17:49

@hh: Azt se tudom mi a fenéért van ott, hiba van a mátrixban. Egyébként érdemes megnézni a többi találatot is, teljesen rosszak. #semnap

bazso - 17:47

RT @longhand: http://pic.gd/a807d6 megjött a taxi. #semnap

hh - 17:47

@ba78 amugy ezt jelentette mar valaki a google fele? ugy tunik, ok nem tudnak rola. #semnap

kisvirag - 17:46

mindig lesz ami segit rangsorolni, mer tekergetik a guglisok a potmetert, valami alapjan rangsorolni kell es arra optimalizalni is lehet

palinkasjanos - 17:46

én azt látom, hogy sokszor a tartalom nemigen számít, elég a sok link vagy a jó domain. ez ellentmond a google "szabályainak" #semnap

ba78 - 17:45

@hh: Én meg elküldöm a Google-t a francba, hogy így indexelte le azt a videót. #semnap

tothbenedek - 17:45

Dehogy kapunk veletlenszerut. A relevans tartalom fog megjelenni. Ugyanugy idealis, mintha senki, semmit nem tudna (zen optimalizalas rulez)

ujpeter - 17:44

@sonny_go: na de péter, tim berners-lee nélkül mi most éheznénk. #semnap Egyébként ismerek rendes SEO-sokat... http://cvikli.tumblr.com/post/248585162/sonny-go-ujpeter-hh-ujpeter-longhand

palinkasjanos - 17:44

de a "tökéletes világban" a top10 akkor már a domainen meg a site életkorán múlik, nem? #semnap

connordothu - 17:43

Alul vagyok fizetveeee alátámasztom :]] #semnap

tothbenedek - 17:43

A duplikalt tartalom elonye, hogy az elso 10 talalatbol 8 te vagy

kisvirag - 17:42

a full flashes site lehet technologiai hiba,de az se a fejlesztok miatt, hanem aki kitalalja #semnap

palinkasjanos - 17:42

a gyakorlati munkátokban miben más a seo bingre, mint google-re? és miben lehet más az új magyar keresőkre jövőre? #semnap

tothbenedek - 17:42

A full flash site a gonosz

zerking - 17:42

@longhand igaz, vaskapuba gyertek! A sor a fix pont. #semnap

hh - 17:42

miner.hu stat, Alexa Search Terms Driving Traffic: "szopás, konta barbara, anál, nagymama, pirner alma, tinik, mélytorok, dugás" #semnap

kollinz - 17:41

tipikus technologiai hiba nincs, inkabb csak trehanysag, figyelmetlenseg #semnap

palinkasjanos - 17:40

fazakas laci (arcus) mondta, hogy ha mindenki elvégezné jól a melóját a projektben, akkor nem lenne szükség seo-ra. #semnap

longhand - 17:40

@zerking vaskapu az.

zerking - 17:39

Megyunk #semnap utan vasudvarba. Gyertek, igyunk meg egy sort!

palinkasjanos - 17:39

tipikus hibák? frame-es szerkezet, minimál kontent, alig mutat rá link: mégis 7. a sampon szóra a www.sampon.hu #semnap

hh - 17:38

bano elkuldte @ba78 -at a francba a nagymamas ugyeskedese miatt. #semnap

tothbenedek - 17:38

A "nagymama" szora a "nagymama porno video" elso talalatra azert nem csak a tartalomszolgaltato hibaja.

tothbenedek - 17:37

A fejlesztok alul vannak fizetve es nincsenek megbecsulve. Alatamasztom.

jabjabhu - 17:37

Az információs szupersztráda közlekedési rendőrei :-) #semnap

hh - 17:36

@ujpeter indexelhetőség, index, index.hu... még jó h nem linkguru.hu lett az internettóból. #semnap

tothbenedek - 17:35

A design nem lehet problema? Es a mi szep flash oldalunk?

kisvirag - 17:34

a designert vagy a sitebuidert kell utalni jobban, ha rossz az oldal? erdekes kerdes. banoval ertek egyet, elsosorban a fonokot #semnap

tothbenedek - 17:34

Webipar... Ezt a szot is reg hallottam :)

happn_in_buda - 17:31

nem lesz | még mindig | már csak | best site | etarget pay-per-call | lehet hogy | local business | http://happn.in/buda/18nov09-04pm/

kisvirag - 17:30

@b3ck cserebe holnap, ha beszamolot irok rola, jo lesz, modern notepad, jegyzetet lusta lennek irni

prospero2 - 17:30

#semnap merrasnak naon igaza van, alapvető, ki gyártjaottan a contentet

forgacsmariann - 17:30

Aki szamit itt van, ugye lanyok? #semnap

palinkasjanos - 17:29

mennyire jellemző, hogy részletes seo-elemzést adtok, ill., hogy ti végig is viszitek a projektet (elvégzitek a hardwork részét)? #semnap

jabjabhu - 17:29

Ennyire macsó szakma a SEO? A lányok nagy része lelécelt, odakinn is csak manusok. #semnap

kisvirag - 17:28

egyuttmukodes kell a ceg reszerol. ha a fejleszto nem motivalt, a sikerdijas konstrukcio mar ugrott is #semnap

tothbenedek - 17:27

Egyutmukodes kell a ceg reszerol mindenkeppen. Motival emberek, ilyesmi

kisvirag - 17:25

az ar fugg attol is, h magantanacsado, v ugynokseg, milyen szinten kell belenyulni, stb #semnap

kollinz - 17:25

seo es ppc mit sem er ergonomikus weboldal nelkul #semnap

tothbenedek - 17:25

Reverse seo szolgaltatas mikor lesz elerheto?

hh - 17:24

@ujpeter na de péter, tim berners-lee nélkül mi most éheznénk. #semnap

ujpeter - 17:22

"longhand: szakosodott csalók vannak a piacon, ki kell mondani #semnap" - hh A web már csak ilyen. Nekem Tim... http://cvikli.tumblr.com/post/248568506/longhand-szakosodott-csalok-vannak-a-piacon-ki

palinkasjanos - 17:22

vajon hány százalékban véreznek el a megrendelők az edukáció során? #semnap

prospero2 - 17:22

#semnap mi van az új belépő ügyfelekkel? kik ők? módosult a piac?

prospero2 - 17:20

#semnap nem értem ezt a szkeptikus hangot, hát a ppc piac megy fel, nem?

bigpe - 17:20

eleg a munkadijat kifizettetni, vagy a szerzett "ingyenes" forgalmat is belearazni? #semnap

hh - 17:19

matt cutts tudja hogy mukodik a google! :) #semnap

palinkasjanos - 17:19

valahol ez is ugyanolyan terep, mint minden új piac: először jönnek a szerencselovagok, amíg le nem cseng a sztori. #semnap

palinkasjanos - 17:19

@sallaidani mármint a kint ülőknek nem pálya, másnak igen. de ők seo GURUK. aki kkv-kat céloz meg, annak ez nagy probléma #semnap

tothbenedek - 17:17

nyilvan, annyi az ar amennyit a megrendelo ki tud fizetni :) #kapitalizmus

prospero2 - 17:17

#semnap ppc és seo között 10es a szorzó az árban, bánó mondta

sallaidani - 17:16

A kkv-kat lehalaszo opportunistak valoban mas palya mint amit a jelenlevok kepviselnek. #semnap

tothbenedek - 17:16

@hh: en is. A blackhat is hozhat boven penzt. Az egy szeparalt piac: ld "budapest hotel" kereses es tarsai.

prospero2 - 17:16

#semnap hh jó ötlet

kisvirag - 17:15

fizetesekrol, fizetesi modokrol van szo #semnap

hh - 17:15

nem lehetne egyszer blackhatesekből, seo ügyeskedőkből egy kerekasztalt összehívni? lájkolnám. #semnap

kisvirag - 17:15

@bigpe nem garantalni kell, az ugyfellel kell megertetni, h nem igy mukodik

palinkasjanos - 17:15

a számból vetted ki a kérdést, konrád #semnap

prospero2 - 17:14

#semnap ezek szerint van blacklist seo?

tothbenedek - 17:14

@bigpe: en is sokmindent akarok...

bigpe - 17:14

ugyfel valamennyire garantalt poziciot akar. legalis seo ezt hogyan tudja garantalni? #semnap

kollinz - 17:13

az ugyfelek edukalasa ma mar sokadszor kerul elo, mint cel #semnap

palinkasjanos - 17:13

@prospero2 LOL #semnap

kiralyandris - 17:13

meséljetek még #semnap ról

prospero2 - 17:12

#semnap a csalókat a gugli majd bannolja transzparensen...

kisvirag - 17:11

a seo szemleletmod es folyamat #semnap

palinkasjanos - 17:11

@hh de vajon hogyan veheted fel a küzdelmet tisztességesen a szakosodott csalók ellen? #semnap

hh - 17:11

hé, nem azt mondtam h lufi az egész. de valamekkora lufi azért van itt. lásd longhand: ki kell mondani h mire nem jo a seo. #semnap

prospero2 - 17:11

#semnap lufi kérdés back

tothbenedek - 17:11

@prospero2: a tobb jobb tartalom hat a seora es nem visszafele. Ha az alapjan modositunk, csak elnyomjuk a dolgot

kollinz - 17:10

szakosodott csalok vannak a piacon -@longhand #semnap

hh - 17:09

longhand: szakosodott csalók vannak a piacon, ki kell mondani #semnap

tothbenedek - 17:09

Szakosodott csalok vannak a piacon #seo

prospero2 - 17:09

#semnap miért bukna benedek? hiszen több releváns tartalmat kap vissza

kisvirag - 17:09

a vicc ugy szolt, h teljes horgaszfelszereles, meg kocsi, pedig csak tampont akart :D

tothbenedek - 17:08

@prospero2: visszahathat, de azon csak a latogato bukik.

prospero2 - 17:07

#semnap hogyan hat vissza a tartalomra a seo? visszahathat?

hh - 17:07

@longhand egyértelműen meg kell mondani, ha egy adott kampányra nem való a seo #semnap

bigpe - 17:07

a seo guruk ócsó forgalmat varazsolnak #semnap

tothbenedek - 17:06

@hh: elegge nem nagy a lufi. Masreszrol meg szar lapokat javitanak a gyakorlatban, nem igazi seo

kollinz - 17:05

@Merras: a seo nincs ingyen #semnap

tothbenedek - 17:05

A konkurencia koztorvenyes modszerekkel eltuntetheto #seo

hh - 17:04

a seo és a csodavárás a téma. na, ki meri megmondani, hogy mekkora valójában a lufi? #semnap

kisvirag - 17:04

igen. a seo szakemberektol csodat varnak, ingyen. #semnap

tothbenedek - 17:04

A seo nincs ingyen :(

prospero2 - 17:04

#semnap mennyire határozza meg a munkátokat a tartalom alakitása?

zerushunter - 17:03

@kisvirag ez csak a bemelegítő. És Konrád válaszol élöben a tweetekre.zseniális #semnap

kisvirag - 17:03

es igen! a sracok figyelik a twitter falat! #semnap

prospero2 - 17:03

#semnap kisvirág, lesz

kisvirag - 17:01

vajon lesz olyan kerdes tema is, ami mar nem leragott csont konferenciak ota? szavazzatok :) #semnap

prospero2 - 17:01

#semnap szinbiózis, szinergia ezek a targetek kulminálnak mostan, ha ppc és seo találkozik

kollinz - 17:00

seo es sem kiegesziti egymast, esete valogatja, mikor melyik hatekonyabb #semnap #guruk

tothbenedek - 16:59

A ppc vs seo flame 2009-ben mar kicsit....

zerushunter - 16:57

szeo. Seo. szi i o ... Hogy is kell ezt mondani? #semnap

tothbenedek - 16:57

@longhand maganzott mindig is? Na ne!

kisvirag - 16:57

fene, tiltott szora mar be is estek a spammerek :S

hh - 16:56

@longhand "programozómúlttal tértem át..." #semnap

prospero2 - 16:56

#semnap longhand is rekedt, ennyire sok a meló?

zerushunter - 16:55

sg forever #semnap

prospero2 - 16:55

#semnap benedek, ez nem a reggeli szekció már

kisvirag - 16:55

@prospero2 ahhoz kene uj tabot nyitni :)

bigpe - 16:55

vajh mitol guru a GURU? referenciak? #semnap

tothbenedek - 16:54

Az ugyfelek edukalasa fontos. A szakma megitelese negativ #semnap

kisvirag - 16:54

azert elegge elfogytak az emberek a terembol, kb fele vagy annyi sem van jelen a kezdeshez kepest #semnap

prospero2 - 16:53

#semnap kisvirág a mobilodon is látod..

kisvirag - 16:53

nem tudom innen elolvasni a twitterfalat, kozelebb kene ulni :) #semnap

hh - 16:52

bemutatkoznak a seoemberek. na de ki az a varga peter? ;) #semnap

kollinz - 16:52

seo gurukon a sor #semnap http://twitpic.com/pzq7q

prospero2 - 16:52

#semnap bánó fáradt, és rekedt, mint a padre

zerushunter - 16:51

twitterelünk dont worry #semnap

tothbenedek - 16:51

seo kerekasztal bekuldott kerdesek es interaktiv dolgok alapjan. #semnap

prospero2 - 16:50

#semnap seo guruk a kerelasztalnál, nem lesz aki twitteljen

kisvirag - 16:50

kezdodik a SEO kerekasztal #semnap

lica - 16:49

newspapers are ... vagy mit ajánl a Google? http://www.techcrunch.com/2009/11/18/google-search-suggestions-newspapers-are/

Merras - 16:26

véget ért a gemiusos cucc, én ma már többet nem tweetelek, mert szünet után jelenésem van. bye. #semnap

jabjabhu - 16:25

És a kávé is borzalmas odakinn... #semnap

zerushunter - 16:25

gemius tágítás folyik.nem rossz,csak látnám müködés kőzben #semnap

szaburov - 16:24

na mi van??? miért nincs semmi komment? mindenki kimenekült? #semnap

zerushunter - 16:23

na most már tényleg jöjjenek a guruk. #semnap

hirolvaso - 16:22

#KultúrPart Feladták a keresést, nem találják a költő maradványait http://www.kulturpart.hu/irodalom/16666/feladtak_a_keresest_nem_talaljak_a_kolto_maradvanyait

Daniel_Barta - 16:21

RT @Harsh_Ajmera: Google came up with new Search URL Navigation Hierarchy... #google #search #url ( http://www.harshajmera.com/blog/2009/11/googles-new-search-url-navigation-hierarchy/)

Merras - 16:21

@rabbitblog lol

kacatvilag - 16:19

Kevesebb néha több, programot erősen roncsolja a szünettelenség, délutáni blokkba +1 kellett volna #semnap

bellabetts - 16:12

Searching some good music. Any good one? I need something new.

longhand - 16:11

http://pic.gd/a807d6 megjött a taxi. #semnap

vidaagi - 16:04

RT @GabrielVaraljay: Gratulálok! RT @oma_hu: BRÉKING!!!!! Publikusak a magyar Google AdWords Seminar Leader-ek http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/11/google-adwords-hirdetesi-szeminariumok/ #semnap

buvosszomszed - 16:00

#semnap mi folyik ott, ennyire erdektelen, vagy epp ellenkezoleg... es ezert nem ir senki? :)

palinkasjanos - 15:49

@kacatvilag de vaon az url-eket miért nem kulcsszavazták a cetebe kampányban a carnationnél? #semnap

kollinz - 15:48

@Merras es hozzon kávét #semnap

Merras - 15:46

aki nincs bent, az jöjjön be #semnap

Merras - 15:45

jön a google analytics előadás #semnap

tothbenedek - 15:43

"A magyar piacon minden elado"

Merras - 15:43

a nem #semnap -os tweetjeim miért jelennek meg a #semnap gyűjtésben?

Merras - 15:42

@axnhu Vámpírromantika, mint korjelenség: http://www.sfportal.hu/vampirromantika-mint-korjelenseg-4727.scifi

kacatvilag - 15:42

Carna prezi, Arcus prezi OK #semnap

palinkasjanos - 15:37

@bigpe elnézzük, mert jókat mondtál. amúgy riportoláskor az ügyfelek felé a kulcsszóárakat is apizzátok (beépítve a munkadíjat)? #semnap

jabjabhu - 15:33

Hiányzik: SEO előadás, mobil SEM. #semnap

Merras - 15:30

nagyon jók a regisztráációs számok az utinformaciok.hu kampányban #semnap

Merras - 15:28

dunder krisztián és az utinformaciok.hu esettanulmány jön

bigpe - 15:23

@vadaszilles bocsi, a maces szenvedesem 4,5 perc volt #semnap

viskirobi - 15:19

RT @viskirobi Mindenek előtt: Hogyan lehet ma weboldalad? - Weboldal készítés, Webáruház kialakítás, Keresőoptimaliz... http://viski.hu/weboldal-webaruhaz/mindenek-elott-hogyan-lehet-ma-weboldalad

vadaszilles - 15:19

Csúszunk. Nagyon. #semnap

ketszeri - 15:15

Úgy tűnik, a decemberi #meetup -ra is jut egy magyar kereső. http://newtech.meetup.com/42/

atomvillanas - 15:14

sajnos lemerultem, probalok vmi ellenintezkedest tenni #semnap

kisvirag - 15:10

arcus es cetelem jon. #semnap

kisvirag - 15:08

ja, es a seo-t is be kell epiteni #semnap (eddig miert nem?)

kisvirag - 15:08

hovatovabb? videohirdetes, flash megjelenes, facebook hirdetes #semnap #cetebe

madaraszmarti - 15:06

@sycko @atomvillanas mi is hiányoljuk Dublinban a streaminget #semnap

kisvirag - 15:05

ha vitamin, akkor szerda. ekkor volt kiugro akattintas szam #semnap

kisvirag - 15:03

oke, elmondjak,h mire kattintottak,meg mutatnak szoveget, de mi a konkluzio?vagy az esettan. lenyege nem az, h konkret peldabol tanuljak?

Zsombe - 15:03

Látszik, hogy lekerült a csiripfal: csökkent a csirip aktivitás #semnap

Merras - 15:01

@Merras míg a 30%-os CTR-t nem kétlem, azért én nem írnám le ilyen könnyen az organikus találatokat #semnap

Merras - 15:00

carnation: a keresőben eltöltött idő 60%-át a userek a top hirdetésekkel töltik, és a kattintások 30%-a is itt realizálódik #semnap

sycko - 15:00

btw, meg jo h nem fogadtam szorcs.hu -ra, elbuktam volna. pedig megvoltam rola gyozodve, h megvan a befekteto :( #semnap

sycko - 14:59

@atomvillanas lemerult, hatotavon kivulre kerult vagy sargalapot kapott a streamingert? #semnap

Merras - 14:57

coldrexnek, cetebenek tartalmi hálózatban építettek bizalmas #semnap

kisvirag - 14:52

Banhegyi Csanad, Carnation.vegre eloben is latom, skypon mar allasinterjuztatott,de aztan nem vettek fel(mar azt mondom,szerencsere) #semnap

Merras - 14:52

glaxosmithkline esettanulmány jön a carnationtől #semnap

Merras - 14:51

vadász illésnek lenne kedve adcentert használni :D #semnap

Merras - 14:50

a bing bevezető kampánya után nagyon leesett a megjelenésszám #semnap

Merras - 14:49

adcenter csak kalandvágyóknak, MS-rajongóknak, akik szeretik a használhatatlan dolgokat #semnap

Merras - 14:48

summa: a microsoft adcenternek rohadtul kéne egy #usability szakértő. #semnap

kacatvilag - 14:48

Jabjab patent #semnap

Merras - 14:47

az adcenter ráadásul egy egyszerű átlagszámítást nem tud elvégezni #semnap

kacatvilag - 14:46

Jabjab patent#semnap

Merras - 14:46

adcenterbe importálni kb. annyi iidő, mint kézzel újra felvinni #semnap

Merras - 14:45

kontra: google export ms-be olyan tipikusan ms-módon használhatatlan #semnap

Merras - 14:43

vissza az adcenterhez: a content network pocsék, a keresési konverziós árak viszont zseniálisak #semnap

Merras - 14:43

jabjab: egy keresőnél az is nagyon fonttos, hogy milyen a hirdetők számára a backend, magyar keresők, tanuljatok belőle! #semnap

Merras - 14:42

adcenterben nagyobb ctr és olcsóbb cpc volt jellemző ugyanolyan beállítások mellett #semnap

Merras - 14:41

nemzetközi kampánynál jabjab átmigrált egy adwords kampányt #semnap

mazsom - 14:41

@ketszeri Kezd hiányozni a realtime csivitelés :-p Jobban kiszűrték a jelenlevők a lényeget, mintha ott ültem volna a teremben. #semnap

Merras - 14:40

egyes országokban akár 20% is lehet a többi kereső részesedése #semnap

kisvirag - 14:40

itthon a G a keresoforgalom 99%USA 66% csak. ezek csak peldak, de kb ez van #semnap

longhand - 14:40

@felhobacsi este viszont csatlakozol, reméljük! ->->-> #csiripest

Merras - 14:39

magyarországon nincs értelme más keresőben hirdetni, 99% a google. Külföldön azonban más a képlet #semnap

csiknor - 14:39

:) RT @atomvillanas ezt a rozsaszin lovat kar kihagyni http://twitpic.com/pz5ml #semnap

Merras - 14:38

de a google legalább egy működő rendszert csinált, és van support #semnap

kisvirag - 14:38

ranezve a vilagterkepre, picik vagyunk, nagyon picik vagyunk. az adcenter nem is figyel erre a piacra, pedig jo lenne #semnap

Merras - 14:38

jabjab szeretné, ha ms, yahoo is lenne magyarországon #semnap

Merras - 14:38

jabjab tart ms adcenter előadást #semnap

Merras - 14:37

RT @petersz: Allée szlogen javaslatok: Vásároljon meg mindent egy füst alatt! vs. Tőlünk elalléel! Via @GalMihaly @zsolti

kisvirag - 14:36

jabjab jon, microsoft adcenter kalandok #semnap

connordothu - 14:36

Ez hasznos volt! Meg fogjuk nézni ezt az API-t közelebbről... #semnap

Steki - 14:36

@bigpe Taps-taps-taps #semnap

Merras - 14:35

árnyoldalak: változtatásokkor 5 percre leáll a kampány, szövegváltoztatás újraszámoltatja a QS-t, quota számlázás problémás #semnap

gomboca - 14:33

Ráadásul tegnap rátaláltam egy kritika-keresőre, ahol Bolyais cikket néztem, meg is volt a suliban, és pont olyan, mint a dogám lesz. :)

kisvirag - 14:33

api azt is tuja, h ha organikusban x.helyen vagyok, akkor ne jelenjen meg a hirdetes #semnap

Merras - 14:32

apival lehet csinálni, hogy amely kulcsszóra jelen vagyok pl. top5-ben, akkor ne hirdessen a rendszer #semnap

happn_in_buda - 14:32

nem lesz | már csak | egy kis | lehet hogy | best site | etarget pay-per-call | local business | http://happn.in/buda/18nov09-01pm/

connordothu - 14:31

@kisvirag Így van! Bármi amit kézzel végzel a felületen. #semnap

Merras - 14:30

vannak más third party licit eszközök is, de a klikkmánia a saját cuccával 15-20%-al jobban le tudja tolni a költségeket #semnap

kisvirag - 14:30

ha jol veszem ki, az adwords api segitsegevel kb minden automatizalhato. #semnap

Merras - 14:29

4. automata licitálás is mehet adwords api-n keresztül #semnap

Merras - 14:26

3. full automata hirdetésszöveg írás is mehet. Erre majd lesz egy tippem jövő héten a blogomban, nagyon jó tapasztalatom van vele #semnap

tupsi93 - 14:26

@gothpaladinus where are u?? everybody's searching u

Merras - 14:25

vagy akár meteotargeting is mehet, aktuális hőmérsékletet belerakni a szövegbe #semnap

Merras - 14:25

lehet pl. automatán büdzsét állítani #semnap

madaraszmarti - 14:24

@Merras Gadget adek nagyon jó eredményeket hoznak, javaslom #semnap

Merras - 14:24

2. tipp: szezonalitás kezelése adwords apin keresztül #semnap

Merras - 14:23

vagy "máx X fő jelentkezett erre az állásra" #semnap

connordothu - 14:23

Ez jó! Egy oldal kapcsán már én is gondolkodtam az adwords api használaton. #semnap

Merras - 14:23

vagy X fős utazás, "már csak X hely van szabadon" #semnap

sycko - 14:22

adwords api rocks #semnap

Merras - 14:22

1. tipp: csináljunk visszaszámlálást a szövegekben, "még X napig tartó akció" #semnap

Merras - 14:22

csináljon mindenki adwords apira épülő cuccot #semnap

Merras - 14:21

@bigpe használj már valami értelmes oprendszert :)

sycko - 14:20

iprospect kezet nyujt! #semnap (via http://www.ustream.tv/channel/atomvillanas)

Merras - 14:20

és még mondják, hogy a mac a leguserfriendlybb rendszer :D

kisvirag - 14:20

adwords api a gyakorlatban, ha a technika is engedi.

kacatvilag - 14:19

Hát ez nem egy nagyon komoly roncsolás eddig, talán délután a konkrétak #semnap

kisvirag - 14:18

@bigpe jon #semnap

kisvirag - 14:17

ugyanakkora budzsevel 2x annyi jegyet adtak el. #malev #semnap bannert, gadget hirdeteseket akarnak meg kiprobalnimetakeresokben +jelenni

Merras - 14:17

jön hamarosan gadget hirdetés is a malév kampányba, egy repjegykereső banner #semnap

Merras - 14:16

banner kampányokkal erősítették a keresőkampányt, mert a brand kulcsszavak nagyon jól konvertálnak #semnap

kollinz - 14:15

a malev sem kampanyban landing page a/b teszt volt, 89%-kal javult a konverzio LP optimalizalas utan #semnap

kisvirag - 14:14

landing page optimalizalassal 45 tovabbkattintobol 98at csinaltak (100 latogatobol) #semnap

Merras - 14:10

az image kulcsszavak viszont jól pörögte a malévnél #semnap

Merras - 14:10

malévnél nem működtek a long tail keresőszavak #semnap

kisvirag - 14:09

tizedere csokkentettek az egy jegy eladasara forditott osszeget #semnap #malev #iprospect

Merras - 14:09

iprospect malév esettanulmány megy #semnap

kisvirag - 14:08

ev vegere otodere csokkentettek a kattintasi arakat es otszorosere noveltek az eladasokat

atomvillanas - 14:07

Esettanulmanyok live @ #semnap http://www.ustream.tv/channel/624489

kisvirag - 14:07

kezdodik az ebed utani szekcio, bemutatok/eloadasok, igy lekerult a csiripfal #semnap malev kampany beszamolorol beszelnek epp

sallaidani - 14:05

Malev case study a Kirowski - iProspecttol. #semnap http://twitpic.com/pz8ol

kisvirag - 14:05

@sycko az, h osszebutoroznak

kollinz - 14:05

szinpadon az iprospect/kirowski, egy malev sem esettanulmannyal #semnap

atomvillanas - 14:04

lehetett vmit hallani a streamen?

sallaidani - 14:03

Bogar Peti of iProspect is preparing. #semnap

sycko - 14:02

vegulis mi volt a szorcshu meg minerhu bejelentes? #semnap

zerushunter - 14:00

seogurukat a népnek..közeleg a seokerekasztal #semnap

radioplusz - 14:00

Eltűnt hegymászók: folytatódhat a keresés http://www.radioplusz.fm/kulfold/eltunt-hegymaszok-folytatodhat-a-kereses.html

sycko - 13:52

reg volt mar -> http://turulcsirip.hu/keresonap/ #semnap

legalmate - 13:52

MA: SEO nap: http://twitter.com/search?q=semnap

ketszeri - 13:47

Hú, de nagy a csend :) #semnap

dezo - 13:44

@kelt: :D Kölkök meg nem tudják, hogy min nyerítek fel hangosan... @kelt Te nem vagy keresőmarketing napon?(jé, szpelcsekker ismeri!)

atomvillanas - 13:36

@gonzotomi dominika???? :)

laze - 13:30

ha az egész világnak elég néhány kereső, miért kell nekünk ilyen sok? :o #minekvan vagy ebben "is" muszáj világelsőnek lennünk?

potdom - 13:26

RT @atomvillanas ezt a rozsaszin lovat kar kihagyni http://twitpic.com/pz5ml #semnap

atomvillanas - 13:24

ezt a rozsaszin lovat kar kihagyni http://twitpic.com/pz5ml #semnap

madaraszmarti - 13:24

@gomboszs RT @Merras google seminar leader program is jön magyarországra #semnap http://www.google.hu/intl/hu/adwords/seminars/

GabrielVaraljay - 13:24

Gratulálok! RT @oma_hu: BRÉKING!!!!! Publikusak a magyar Google AdWords Seminar Leader-ek http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/11/google-adwords-hirdetesi-szeminariumok/ #semnap

Steki - 13:23

RT @oma_hu: BRÉKING!!!!! Publikusak a magyar Google AdWords Seminar Leader-ek http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/11/google-adwords-hirdetesi-szeminariumok/ #semnap

gomboszs - 13:22

RT @oma_hu: BRÉKING!!!!! Publikusak a magyar Google AdWords Seminar Leader-ek http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/11/google-adwords-hirdetesi-szeminariumok/ #semnap

sycko - 13:19

@abiczo koszi :) a lenyeg a lenyeg, h csinaljuk a zajt #semnap :>

oma_hu - 13:19

BRÉKING!!!!! Publikusak a magyar Google AdWords Seminar Leader-ek http://www.online-marketing-akademia.hu/blog/2009/11/google-adwords-hirdetesi-szeminariumok/ #semnap

sycko - 13:15

RT "@abiczo @sycko majdnem 400-at látok, nem semmi :)" #semnap hashtag stat reggel 9(?) ota :) a http://yamm.hu/ -rol

longhand - 13:14

@dezo Laci mondjuk a másik irányból gyün

longhand - 13:12

@Sera Gyere, elbeszélgetünk!! Este 8-9 körül a vakaspu nevű helyen ( http://www.vaskapu.eu ). Dezo Szadán lakik.

longhand - 13:10

@dezo lakik valaki a környékeden?

zsolti - 13:07

felkeltem. #semnap van vhol ustream?

longhand - 13:01

@athew már csak előadni jártok, mi? ;)

sycko - 12:59

@abiczo koszi. latsz szamokat, h hany twitet toltunk el #semnap taggel?

setalosas - 12:58

ugy latszik ebedel a seos nepseg, lmegjott a kontent a sok hidden csirip koze.

longhand - 12:58

@athew mert nem vagyok még ott :) Te ott vagy?

longhand - 12:57

bár, azért mégsem egészen, példát inkább nem mondok, hogy ki szokott kirándultatni üzéleti partnereket.

tapir - 12:57

megróvásban részesítek minden seost aki nem hasznája a megfelelő hashtag-et

longhand - 12:55

@Merras jó étvágyat. :)

longhand - 12:54

@doransky :D (ja minden multi "mutyiellenes")

csola48 - 12:50

@connordothu Mi a #lótüdő ez a #semnap ?

longhand - 12:48

@KTamas persze, mindenképpen. Elég cefetül vagyok de majd javul a helyzet talán :)

Merras - 12:47

ebészünet #semnap

connordothu - 12:46

16-n nézik a ustreamen! #semnap

hh - 12:46

peresztegi: elkerülhetetlen a keresők legalább 50 százalékos részesedésének elérése az online marketingpiacon. #semnap

Merras - 12:46

@sycko tettünk érte páran, asszem :D #semnap

Merras - 12:45

peresztegi: 3 éven belülre várja, hogy az online piacból 50%-os részesedéssel bírnak a keresők #semnap

Steki - 12:45

RT @sycko Peresztegi 4 prezident. a google erosen mutyi ellenes. es ez jo #semnap

sycko - 12:45

a http://yamm.hu/ -n miota trendvezeto a #semnap?

zerking - 12:45

ez a beszélgetés így tényleg végtelen ciklus

prospero2 - 12:43

#semnap fekete lyukba kerültünk

sycko - 12:43

Peresztegi 4 prezident. a google erosen mutyi ellenes. es ez jo #semnap

twiac - 12:43

hh: az etarget fizet jutalekot az ugynoksegeknek. peresztegi szerint ez akkor nem lenne baj, ha transzparens le.. http://turulcsirip.hu/perma/5824119470 #auto-feed

Merras - 12:42

ctnetwork: egyik ügynökség sem dolgozik ingyen. plusz bármelyik ügyfél csinálhatja saját maga is a ppc kampányokat #semnap

hh - 12:42

az etarget fizet jutalekot az ugynoksegeknek. peresztegi szerint ez akkor nem lenne baj, ha transzparens lenne. de nem az. flame! #semnap

Merras - 12:41

peresztegi: a többiek fizetnek jutalékokkat az ügynökségeknek. tamás: és ez baj? peresztegi: ha transzparens, akkor nem #semnap

prospero2 - 12:41

#semnap akkor lenne a gugli transzparens, ha a primer bevétekek és nemlévő jutalék látszódna

ketszeri - 12:41

Az etarget erőssége, hogy sok helyen lusták lapátra tenn őket.#semnap

rabbitblog - 12:41

az etarget fizet ügynökségi jutalékot #semnap

rabbitblog - 12:41

nagy site-ok, ne engedjétek be a google grafikus hirdetéseket, ha jót akartok ;) #semnap

Merras - 12:40

peresztegi: adwordsben realtime láthatók az adatok és transzparensek. A realtime-ot azért cáfolom, több órás csúszások vannak #semnap

sycko - 12:40

mobil keresessel senki nem akarja elvakitani az embereket? #semnap

rabbitblog - 12:39

hagyományos display területre nyomul be a google #semnap

Merras - 12:39

Egy kinek hosszabb versenyben azért valszeg továbbra is Hung nyerne :) #semnap

rabbitblog - 12:39

a google-nél van videó, gadget meg minden #semnap

Freelance71 - 12:39

@rabbitblog "etarget a magyar piacon" Ennyire negatívak, vagy ennyire nagyképűek? ;)))

Merras - 12:39

google: nálunk van képes, viideós, gadget hirdetés is #semnap

longhand - 12:39

@athew ja, itt a nyolcban is zuhog

Merras - 12:38

etarget: a tartalmi hálózatunk jobb, valamint egyedi fejlesztéseket próbálunk csinálni, pl. paypercall szolgáltatás #semnap

vonzovera - 12:38

Férjem: A piacot az is "dühíti", hogy a Google nem mond pontos piaci adatokat magáról. Ovis fiam: De hogy tud beszélni a Google? #semnap

rabbitblog - 12:38

az etarget erőssége a tartalmi háló, ill. az egyedi fejlesztések #semnap

sycko - 12:37

google elszolhatna magat, h hany magyar ugyfeluk van :) #semnap

prospero2 - 12:37

#semnap etarget már csak vesziteni tud, tulvan a toppon... sicc

zerking - 12:36

@hh szerint unalmas voltam a kerekasztalbeszélgetésen :(

Merras - 12:36

etarget: telítődött a tartalmi hálózat piaca #semnap

rabbitblog - 12:36

az etarget a magyar piacon már csak veszíteni tud, telítődött a tartalmi háló az etarget szt #semnap

Merras - 12:36

etarget: mi ezen túlmegyünk, mi ebből a piacból már csak veszíteni tudunk #semnap

sycko - 12:36

@Merras megtudom erositeni. nagysag rendekkel jobb a google. #semnap

Merras - 12:36

peresztegi: egymás mellett kell növelni a reklámpiacból szerzett tortát növelni és a tartalmi hálót is #semnap

rabbitblog - 12:35

a google nem ész nélkül bővíti a hálózatot, 10 ezres nagyságrend #semnap

Merras - 12:35

peresztegi: nem akarjuk ész nélkül bővíteni a hálózatot #semnap

prospero2 - 12:35

#semnap hogy fog nőni a ppc piac?

Merras - 12:34

googlenél és ctnetworknél is van automatikus felvétel a tartalmi hálóba, meg személyes megegyezések is #semnap

Merras - 12:33

@sycko saját felületen split testeltem etargetet és adsense-t, és nálam az adsense hozott többet #semnap

Merras - 12:33

etarget: személyes kapcsolat és automatizált rendszer egyaránt #semnap

sycko - 12:32

igazabol mitol kerdes, h google vagy barmi mas? #semnap

Merras - 12:32

kérdés: hogyan építetitek a tartalmi hálót? #semnap

rabbitblog - 12:32

(tényleges) grafikus hirdetések csak a google-ben vannak #semnap

prospero2 - 12:32

#semnap ez monopoliumot jelentene

ketszeri - 12:31

Megnéztem rakings.hu-n: google 96.87%, yajoo és msn 1-1%, a maradéknak jut bő 1 %. #semnap

Merras - 12:31

peresztegi szerint egy rendszer mellé kell letennie a voksot egy szolgáltatótnak #semnap

Merras - 12:31

valszeg egyre nagyobb az átfedés a három szolgáltató között #semnap

prospero2 - 12:30

#semnap rabbitnek igaza vagyon... ez igy gáz, külön kell venni

Merras - 12:30

kérdés: mekkora átfedés van az elérések között? #semnap

Merras - 12:30

a ctnetwork elérése kb. az etarget fele #semnap

rabbitblog - 12:30

ppc-ben megfér három szereplő a ct network szt #semnap kb. 40% havi elérés

Koronix - 12:30

keresőnapon mindig esik?

connordothu - 12:29

@merras ez vicc. a gemius szerint erősít az IE6. Rémálmaim legrosszabbika. #semnap

rabbitblog - 12:29

ideje lenne a kereső és tartalmi hálót jobban elválasztani #semnap

Merras - 12:29

jó lenne, ha a piac kettéválasztaná a kereső és a tartalmi hálózatot #semnap

sycko - 12:29

kinek van nagyobb? de mi mar tudjuk, h nem a meret, hanem az ugyesseg a lenyeg...! #semnap

kollinz - 12:29

a google onbizalma vagy az alternativ hazai keresoke nagyobb? #semnap

bigpe - 12:29

Ki a content network kiraly? Vitazzatok! #semnap

prospero2 - 12:29

#semnap hoppá zoli szerint content hálóban is top1sek

rabbitblog - 12:28

a google a tartalmi hálózatban is vezető szerepű saját álláspontja szerint #semnap vs. Konrád

Merras - 12:28

peresztegi: amúgy tartalmi hálóban is a google a legnagyobb #semnap

Merras - 12:27

peresztegi: rankings.hu -ra menjen fel mindenki, ott láccik, ki az űberkereső #semnap

jendre - 12:27

mediafeluletek: mibol lesz penzetek ahogy csokken a megjelenes alapu hirdetes? #semnap

rabbitblog - 12:27

a hazai internetezők (15+?) több mint 80%-át éri el az etarget egy gemius-os közös kutatás alapján #semnap

vadaszilles - 12:27

Az mekkora mar hogy egymas mellett ulo emberek retweetelik egymast :D #semnap

Merras - 12:27

etarget a gemius segítségével felmérte, 82,2%-ot érnek el #semnap

Merras - 12:26

mekkora keresőhálózatokról beszélünk egyáltalán? #semnap

rabbitblog - 12:26

az etargetnél a nyár volt gyengébb, az autós és pénzügyi szektor hirdetői náluk kevésbé vettek vissza #semnap

Merras - 12:25

RT @rabbitblog: fordítok: a google agresszív sales politikát folytat :D #semnap

Merras - 12:25

mindenki edukálni akarja a piacot #semnap

rabbitblog - 12:25

fordítok: a google agresszív sales politikát folytat :D #semnap

prospero2 - 12:25

#semnap ki a fő hirdető? direkt, ügynökség vagy kkv itthon idén?

terdaytelltale - 12:24

amíg én kitáncolom a lelkem halgassatok QWASt mert szeretem őt. szörcs google QWAS myspace. :)

rabbitblog - 12:24

a ct network árcsökkentést végzett, ill. igyekezett edukálni a piacot, behozta a kisebb büdzséjű hirdetőket #semnap

madaraszmarti - 12:23

RT AnnaBoda Köszi @atomvillanas: live @ #semnap http://www.ustream.tv/channel/624489

rabbitblog - 12:23

miért találtak rá a hirdetők a ppc-re? #semnap

Bulvarcsirip - 12:21

Google adott "ajándékba" egy 12.000 Ft-os AdWords kupont. A Tescoban be lehet váltani? Bár elég nehéz kivágni a monitorról. #semnap

rabbitblog - 12:21

nehezen indult az év főleg a nagy hirdetőknél, lemaradás volt az év elején #semnap

prospero2 - 12:20

#semnap a google nyert, nyer és nyerni fog

rabbitblog - 12:20

a google szerint a hazai online piac a ppc miatt nem csökken idén #semnap

sycko - 12:19

a google csinalta a vilagvalsagot #semnap

connordothu - 12:19

@atomvillanas Kép van, most már csak csiripelni kéne mint mond a srác :D #semnap

rabbitblog - 12:19

már nem mindenki a válság nyertese, de google az igen #semnap

rabbitblog - 12:18

az etarget érzi az átrendeződést - nagy hirdetők erősítenek ppc-ben #semnap

jendre - 12:18

keresok jelentosege annak kapcsan van csokkenoben, hogy az alt. csatornakban egyre tobb idot toltenek #semnap

sallaidani - 12:17

@atomvillanas ustreamel mellolem: ustream.tv/atomvillanas elvileg #semnap

atomvillanas - 12:16

live @ #semnap http://www.ustream.tv/channel/624489

Merras - 12:14

köv téma: van-e élet az adwordsön túl? #semnap

mondi - 12:14

azért drukkolok... #semnap

tothbenedek - 12:14

Remeljuk 1-2 eletbe lesz meg ilyenkor! #semnap

Merras - 12:14

@hh remélem, jövőre legalább 1-2 kereső életben marad az itteniek közül #semnap

longhand - 12:13

@Merras egyre nagyobb marhaságok hangzanak el, már elnézést mindenkitől.

prospero2 - 12:13

#semnap a szörcs lenyomta a guglit a csiripen, végre

tothbenedek - 12:13

Szorcs: jobban keresunk a turulcsiripen, mint a google a twitterben. A miner meg a blogokban. Meg lehet verni, kicsi a piac. #semnap

kisvirag - 12:13

a miner mar lenyomta guglit :D #semnap

Merras - 12:12

a miner már lenyomta a google-t. blogkeresésben legalábbis #semnap

mondi - 12:12

megrendelőként melyikbe rakjam a pénzem? nem győztek meg... # semnap

tothbenedek - 12:12

Facebook kereso: alternativa lehet, ez nagyon jol latszik. #semnap

longhand - 12:12

@tothbenedek johu: miért csökkenne??

Merras - 12:12

A facebook kereséje megverte a google-t. A Facebook keresője megverte a Google-t??? #semnap

bkereskenyi - 12:12

@generousdesignr Basszus, tényleg nem tud a search olyan query-t, ahol a from-ban egyszerre több user van, pedig úgy lehetne korlátozni.

tothbenedek - 12:11

Facebook, twitter, iwiw: zart kerteken beluli kereses. #semnap

connordothu - 12:11

Ügyes marketinggel akármelyik keresőt be lehet vezetni... #semnap

balazs_szemes - 12:10

és ha már a seót kell seózni, arról lehet SEM-SEM napot szervezni #semnap

tothbenedek - 12:10

Johu: a kereses jelentosege csokkeni fog es senki nem veri meg a googlet. #semnap

Merras - 12:10

johu - nem hiszem, hogy a google-t bárki meg tudja verni keresésben; a keresők jelentőssége csökkenni fog #semnap

prospero2 - 12:10

#semnap hh, még jó,h az usaban nincs inds

longhand - 12:10

@bigpe pl. Iwiwen keresztül be lehetne vezetni egy ùj keresőt.

Steki - 12:09

RT @tothbenedek Szorcs: a ppc elonye. Hogy a google edukalta a piacot. #semnap

prospero2 - 12:09

#semnap rabbit mi kint a hadi helyzet?

tothbenedek - 12:09

@tsch: ez most annyira nem az. a reggeliek mindent vittek #semnap

bigpe - 12:08

A twitterfal kezd erdekesebb lenni, tobb vert a szinpadra! Vagy kerjetek a kozonseg segitseget #semnap

electrozsa - 12:08

RT @laze: Így működik valójában http://www.insideyoursearch.com #semnap

tsch - 12:08

@tothbenedek hogy áll a bullshit-bingo, az érdekel mindenkit! #semnap

KTamas - 12:08

@Merras: nana, tessek fegyvert valasztani, vagy #nandorserleg vagy #semnap !

prospero2 - 12:07

#semnap legalább ott balhé van

eszterrrrr - 12:07

my foreign plans are getting clearer every day. found the country, now searching for the perfect city and more details :)

tothbenedek - 12:07

@rabbitblog. Beallnak amishnak, akkor?

Merras - 12:07

@rabbitblog a bré king az tudtommal a Hung. :)

rabbitblog - 12:06

bréking: seo ellenes lázadás tört ki a csiripen #semnap

tothbenedek - 12:06

Szorcs: a ppc elonye. Hogy a google edukalta a piacot. #semnap

tothbenedek - 12:05

Szorcs: alternativ beveteli forras lehet. De a ppc meg sokaig domainalni fog. #semnap

kisvirag - 12:05

ha bejon, jovotol rossz sorsa lesz a seosoknak, 3-4 keresore kell majd optimalizalni :) #semnap

kollinz - 12:05

de hogy fogjak elerni a nem-geek kozosseget? #semnap

longhand - 12:04

Hogy egy kis erőt adjon. http://pic.gd/122798

prospero2 - 12:04

#semnap közönség kérdéseket, vitát és vért plz

kisvirag - 12:03

2010ben mindenki szeretne mar nullszaldos lenni, milyen meglepo #semnap

tothbenedek - 12:02

@tothbenedek: a tobbieknel is. Itt sulyos verengzes lesz. #semnap

prospero2 - 12:02

#semnap 2010 az áttörés éve

Merras - 12:02

2010-re lesz egy csomó nullszaldós magyar keresőnk, ha bejönnek a tervek #semnap

markhu - 12:02

Szerintem keresőt fejleszteni - különösen kicsiként - üzletileg baromság, de jó móka. Hajrá fiúk! #semnap

tothbenedek - 12:02

Szorcs: mar 2010-ben a nullszaldo a terv. #semnap

Merras - 12:02

@prospero2 előbb valami user frriendly pc-t kéne vennem neki, és az on gombot megmutatni :D #semnap

kollinz - 12:02

miner blogkereso adatbazis 30GB vs szorcs index 23TB #semnap

tothbenedek - 12:01

Miner: Napi 100-200 ezer uv a cel #semnap

tothbenedek - 12:01

Miner: eddig kb 10 millio forint invesztalva. Az uzemeltetes relative olcso. #semnap

Merras - 12:01

keresőmotor eladása más szolgáltatásoknak, ez hozhatja a bevételt #semnap

prospero2 - 12:01

#semnap meras a mamádnak te fogod megmutatni sztem..

icemanslider - 12:00

nothing spec. just hangin' on the internet and searching 4 news...

Merras - 12:00

miner.hu blogkereső adatbázisa 30 gigabytenál jár #semnap

Merras - 12:00

RT @bigpe: Anyukam mitol fogja elkezdeni hasznalni ezeket a keresoket a Google helyett? Penzugyekrol csak ezutan #semnap

connordothu - 11:59

@bigpe Ha te odatolod elé mert neked is bejön. Firefox utánérzet. #semnap

tothbenedek - 11:59

Szorcs: tobb labon allas (40%) es sok magantoke. #semnap

kisvirag - 11:59

kutatasfejlesztesbol, befektetokbol, v mas penzt hozo tevekenyseg mellett lehet penzelni a fejlesztest #semnap

Merras - 11:59

"szerencsére nem ebből kell megélnünk" #semnap

prospero2 - 11:59

#semnap a nasanál is van rá pályázati pénz?

tothbenedek - 11:59

A keresofejlesztes nagyon draga. (Palyazatok, szakmai befekteto, tobb labon allas opciok) #semnap

bigpe - 11:58

Anyukam mitol fogja elkezdeni hasznalni ezeket a keresoket a Google helyett? Penzugyekrol csak ezutan #semnap

Merras - 11:58

pl. kutatás-fejlesztési pályázaatokból lehet keresőt fejleszteni #semnap

Merras - 11:58

keresőt fejleszteni tényleg nagyon drága #semnap

Merras - 11:57

RT @tothbenedek: Mindenki a nagy piaci szereplokre palyazik? Kereso, keresonek farkasa. #semnap

prospero2 - 11:57

#semnap keresés egyenlő holdra lépés

tothbenedek - 11:57

Bluu: uzleti tervunk annyira van, hogy tobb is van #semnap

tothbenedek - 11:57

Mindenki a nagy piaci szereplokre palyazik? Kereso, keresonek farkasa. #semnap

prospero2 - 11:56

#semnap meras nemtom, ezért kérdem

Merras - 11:56

minden alternatív kereső együttműködési lehetőségekben gondolkodik #semnap

Merras - 11:56

minden alternatív kereső együttm

Merras - 11:55

@prospero2 #semnap mindenki? :)

tothbenedek - 11:54

Miner: sajat keresok, kiemelt tartalmak (ld: depo) #semnap

prospero2 - 11:54

#semnap ki a core célközönség az egyes keresöknél? ez ködös

Steki - 11:54

Az új keresők közül melyik tudja kiszűrni a pornót magyarul? #semnap

tothbenedek - 11:54

Johu: a portalokon keresok befolyasoljak a talalatokat. #semnap

Merras - 11:53

@rabbitblog hozok kamerát, menjünk le a moszkva térre :)

tothbenedek - 11:52

Ha van tartalom, a felhasznalo keresni akar benne. Miert ne tehetne meg helyben. #semnap

Merras - 11:51

nekem hirtelen a new yorki körkérdés jut eszembe, hogy "mi a kereső?" - http://miyazakijun.hu/online-marketing/bongeszo-google.seo #semnap

tothbenedek - 11:51

Szorcs - miner egyuttmukodes: miner vertikalis kereses a szorcsben; szorcs kereses a minerben bing helyett? #semnap

prospero2 - 11:51

#semnap de hol a tartalom? hol a user felé az érték?

arobesz - 11:50

Nem gondolják a magyar keresők, hogy kizárólag a geekek játszótere lesz a keresőjük? #semnap

bigpe - 11:49

hany keresot hasznal egy atlag netezo?#semnap

kisvirag - 11:49

ha meglatjak bluut, otthagyjak a googlet, ezt szeretnenk. hat, meg naggyon sokat kell rajta dolgozni #semnap

prospero2 - 11:49

#semnap vmi gond van itt, nem marketizálni kéne...

connordothu - 11:48

Szörcs mikor kap normális nevet? #semnap

tothbenedek - 11:48

A bluu hipermarket szeretne lenni, hogy mindent megtalaljunk. Kiveve amivel nem akarnak foglalkozni? #semnap

Merras - 11:47

bluu - "egy hipermarket akarunk lenni, ahol a user mindent megtalál" #semnap

kisvirag - 11:47

miner: mediafelulet csak beetetesnek, johu: mediafelulet a cel, ki hogy gondolja #semnap

prospero2 - 11:47

#semnap beetetés nélkül nincs keresés, de ki etet kit?

Merras - 11:47

a miner mint médiafelület, tartalom az csak a beetetés, szoktatni akarják a népeket #semnap

mindroom - 11:46

mindroom most a keresőmarketing napon! http://www.keresomarketingnap.hu/program.html

Merras - 11:45

johu - az emberek 80%-a nem választott soha keresőt, azt használják, amit eléjük raknak #semnap

tothbenedek - 11:45

Keresesnel nincs brand recognition vagy tudatossag. A felhasznalok hulyek #semnap

Merras - 11:44

johu - médiafelületeken kell más keresőknek megjelenniük #semnap

kisvirag - 11:44

emocionalis do ntes melyiket hasznaljuk? igen szerintem jo reszbeen igen #semnap

tothbenedek - 11:43

Szorcs: a fontosabbak nem magyar nyelvu tartalmakat is indexeljuk. A keresovalasztas erzelmi alapu. A relevancia szubjektiv #semnap

prospero2 - 11:43

# szörcs, a magyar link visz mindent

virslee - 11:43

@longhand benne vagyok! Nekikezdtem.Csak a Googlet használom keresésre hátha leégnek a szerverei! #google Annyit keresek, hogy csak na!

terdaytelltale - 11:43

szörcs on google : tiszta zokni

Merras - 11:43

@hh "Felhasználói oldalról van létjogosultsága annak, hogy egy felhasználó több keresőt használ?" #semnap

kisvirag - 11:41

egyebkent szerintem a szorcs a legszebb, legattekinthetobb a versenyzok kozul #semnap

longhand - 11:41

Csinàljunk forradalmat! Törjük meg a Google hatalmát! Hamarosan érkezem, csak megeszem a levest.

tothbenedek - 11:41

A keresok kozott nincs elteres. Vaktesztnel nem szurjak ki, hogy melyik a jobb. #semnap

prospero2 - 11:41

#semnap lesz miner rank?

Merras - 11:40

barthazi: "közösen szeretnénk 99% részesedést a kereső piacon" :D #semnap

tothbenedek - 11:39

Bluu: a magyar pesszimizmus miatt nem rugdossa senki a google-t itthon. #semnap

Merras - 11:39

@LacKac boocccs, igyexem #semnap

prospero2 - 11:39

#semnaő és a szörcs hamarosan átveszi a gugli dolgozóit, kill

tothbenedek - 11:38

Miner: live kereses. #semnap

Steki - 11:38

A dublini googlerek rátapadtak a sztereo közvetítésre, és élvezik. #semnap

rabbitblog - 11:38

@Merras: "nem lennék peresztegi zoltán helyében" (hh) #semnap :D

kollinz - 11:38

helyi keresoknek mindenhol van letjogosultsaga, de ehhez penz is kell. #semnap

LacKac - 11:38

@Merras lehetne kérni, hogy te is használd a #semnap taget? kthxbyez ;)

Merras - 11:37

@kisvirag seo csaló vagyok, miért ebben lennék becsületes? :D #semnap

tothbenedek - 11:37

A szorcsnel tobb alkalmazott van, mint a google magyarorszagnak :) #semnap

prospero2 - 11:37

#semnap a winner nem mindent, de a guglit viszi

Merras - 11:37

"mi már most több munkatárssal dolgozunk, mint a google magyarországon" - @zerking #&semnap

kisvirag - 11:36

@merras te a notiddal elonyben vagy, konnyebb rajta gepelni :D

tothbenedek - 11:36

Egy kereso mind felett? Mi ertelme? #semnap

Merras - 11:36

@hh van egy tök jó google, miért kell értelmes fiataloknak saját keresőt gyártaniuk? #semnap

prospero2 - 11:35

#semnap éljen az open search

tothbenedek - 11:35

Bluu: nyelvi funkciok kicsit maskepp. Egyszerusites. Beepitett szolgaltatasok. Relevansabb? 2010-es indulas, mint a szorcsnel. #semnap

kisvirag - 11:35

karacsony elott szeretnek nyiltta tenni a bluut #semnap

bodzasfanta - 11:34

RT @cadmagician: #spamnap #semnap

Merras - 11:34

blue - karácsony előtt nyílttá válhat #semnap

connordothu - 11:34

Hangoljátok össze a közvetítést mert így mindenki ugyan azt írja :D #semnap

prospero2 - 11:33

#semnap melyik a killer?

Merras - 11:33

bluu - a magyar nyelv teljeskörű ismerete az előnyük #semnap

kollinz - 11:33

miner egyszeru blogkeresokent indult, aztan szep lassan tovabbfeljodott, igy kell ezt #semnap

tothbenedek - 11:32

Miner: vertikalis kereses. Celzott kereses tema szerint. Szemantikus kereses. Termektalalatok, szponzoralt talalati lis

kisvirag - 11:32

miner. elsosorban vertikalis, jelentkezessel lehet bekerulni, ha meg nem vagyunk benn #semnap #miner

kisvirag - 11:32

miner. elsosorban vertikalis, jelentkezessel lehet bekerulni, ha meg nem vagyunk benn #semnap #miner

sallaidani - 11:32

Mostani beszelok kepen is. #semnap http://twitpic.com/pyycz

Merras - 11:32

miner - szemantikus keresés felé haladnak; jelentkezéssel, együttműködéssel lehet bekerülni. hirdetőpartner: etarget #semnap

sycko - 11:32

nah szorcs.hu bejelentest szeretnek, mert mennenk mar kajalni! :) #semnap

laze - 11:32

egyébként meg az sem mindegy, kire keresünk: http://www.nochucknorris.com/ #semnap

kisvirag - 11:31

johun egyebkent csak a szamozas hianya es halvany etarget felirat jelzi, h elso 2 talalat valojaban reklam #semnap

tothbenedek - 11:31

Mindroom: video, multimedia. Nem csak leiras meg cimke. Kimondott szoveg megertese, szovegge alakitasa, keresese #semnap #mindroom

Merras - 11:31

mindroom: beszédfelismerő cuccal elkészítik a videók leiratát. inkább beépülnének más keresőmotorokba, nem ők akarják a nagy látogatottságot

kisvirag - 11:30

szerintem mindenki azt fogja mondani, hn nem a guglit akarja megverni. @jendre szerint a johu ilyen #semnap

Merras - 11:30

johu: nem a google-t kell megverni, hanem a médiafelület a lényeg, később majd kifejti #semnap

tothbenedek - 11:29

A johu egy yahoo mashup az etarget megrendelesere. #semnap #johu

kollinz - 11:29

@hh moderal es twitteren kozvetit egyszerre, zsenialis! #semnap

Merras - 11:29

johu: yahoora épül, de magyar nyelvi sajátosságokat figyelembe véve #semnap

tothbenedek - 11:29

Egy olyan szolgaltatas ami mindenkinek megfelel, senkinek se jo #semnap #szorcs

longhand - 11:28

Elmegyek, eszek egy marhahùslevest a Szapáryban.

hh - 11:28

@zerking megkezdte mondókáját a kerekasztalban. #semnap

Merras - 11:28

RT @tothbenedek: Irjatok be a tiltolistara, hogy #semnap ha nem erdekel titeket #turulcsirip

kisvirag - 11:28

2010 elso negyedevere "kesz" lehet a szorcs #semnap

Merras - 11:27

szörcs.hu - a közösségi, videó, hír, kép és egyéb találatokat jól integráljuk #semnap

KarolyNagy - 11:27

Megfontolandó! :-D RT @tothbenedek: Irjatok be a tiltolistara, hogy #semnap ha nem erdekel titeket #turulcsirip

laze - 11:26

Így működik valójában http://www.insideyoursearch.com #semnap

Merras - 11:26

@hh moderál #semnap

kollinz - 11:26

kezdodik a hazai keresok beszelgetes, kaveszunet over #semnap

Merras - 11:25

jönnek a magyar keresők: johu, mindroom, szörcs, bluu és miner #semnap

kisvirag - 11:25

magyar keresok jonnek, tegnap teszteltem mind, errdekes eredmenyekkel. lassuk mit mondanak. #semnap

atomvillanas - 11:25

a magyar keresok kerekasztal http://twitpic.com/pyxx8 #semnap

kisvirag - 11:22

egyebkent sose legyetek tul magabiztosak, h merre kell menni, mert jol eltevedtek, mint en :)

Merras - 11:21

szünetnek lassan vége, gyűlnek visszafelé a népek #semnap

LacKac - 11:21

most kezd égetően fontos lenni a szűrés a Tweetie-ben #semnap ;) http://atebits.posterous.com/test-filtering-in-tweetie-for-mac

kisvirag - 11:20

no, vegre sikerult ideernem es csatlakoznom #semnap

oma_hu - 11:19

RT @Merras: google seminar leader program is jön magyarországra #semnap

zerushunter - 11:19

etarget call opciónak örülök azért #semnap

laze - 11:16

@Merras az nem igazi seocsaló akinek nincs annyi pénze, hogy kipengesse a jegyet! :)

longhand - 11:13

@tnaiva kapcsolok majd neked egy google alkalmazottat ;)

sogowave - 11:12

Kereső marketing árnyékából #semnap [pic] http://friendfeed.com/sogo/bf8871fd/kereso-marketing-arnyekabol-semnap

dezo - 11:10

Inkább a lényegről tudósítsatok! Milyen a süti és a pogácsa? :) #semnap

tothbenedek - 11:09

Irjatok be a tiltolistara, hogy #semnap ha nem erdekel titeket #turulcsirip

sycko - 11:08

teszik ez a johu.hu. n900 -ra verem a nokia.hu-t. lehet tenyleg erdemes lenne seozni? ;)

sogowave - 11:08

Kereső marketing árnyékából #semnap http://sogowave.com/kereso-marketing-arnyekabol-semnap

PRdetto - 11:08

Kereső marketing árnyékából #semnap http://sogowave.com/kereso-marketing-arnyekabol-semnap

longhand - 11:07

@tnaiva @helloszabi simán. :)

generousdesignr - 11:07

mi lenne ha jól célzott semnap hashtages tweetekkel hírdetnénk a semnapon? vagy az spam-nek számít? :D ki vannak vetítve a tweetek 1általán?

longhand - 11:06

@atomvillanas délutánra tartogatják a nagy hírt, hogy jövőre megszűnnek az organikus találatok, így a SEO kerekasztel felesleges. :)

KrisztinaCseri - 11:05

Beautiful sunshine outside-impossible to stay in the office...I think I cake my Laptop and search an impulsive cafe to continue the work

tothbenedek - 11:04

Es ez az uj sugo akkor olyan, mint az olvaso ir az internetton. :D #google

Merras - 11:03

szünet #semnap

atomvillanas - 11:03

csalodott vagyok, nem volt semmi izgi bejelentes a Googletol #semnap

longhand - 11:02

@adoayen tehát kussoljanak? :)

gomboszs - 11:02

RT @Merras: google seminar leader program is jön magyarországra #semnap

tothbenedek - 11:00

Uj sugo van. Hu! Ez a nagy bejelentesek napja. #semnap #google #ironia

_akos - 11:00

@_akos: http://turul.miner.hu/k/twitpic.com%203li9h van ebben valami ráció? Seoguruk, smosok, ... mondjátok meg a tuti, nehogy így pusztuljak el tudatlanul

longhand - 11:00

@KTamas semmitelenek.

Merras - 10:59

google seminar leader program is jön magyarországra #semnap

atomvillanas - 10:59

@prospero2 @Merras csodalkoznek ha csak ennyi lenne a bejelentes, turelem..

Merras - 10:59

beszélnek az új gap-vizsga rendszerről, én személy szerint örülök a beharangozott új rendszernek #semnap

longhand - 10:59

Két nagy csoportra oszlik ma csiripland. A semesek és a felháborodott kisemmizettek.

Merras - 10:58

google translate-el lehet már adwords kampányokat is fordítani. én nem biztos, hogy ezt így konkrétan használnám. #semnap

kollinz - 10:57

automatikusan forditott adwords hirdetesek? jaj. #semnap

tothbenedek - 10:57

Azert a local cumo uton inkabb csak bugfixekrol van szo. #semnap #google

Merras - 10:57

@prospero2 amit már vagy 1-2 hete tudni lehet amúgy annak, aki foglalkozik vele...

prospero2 - 10:55

#semnap a nagy bejelentés a guglitól a multilink a reklámban, jobbra vártam..

cadmagician - 10:55

#spamnap #semnap

jendre - 10:55

Van felmeres, milyen aranyban tudjak az emberek a keresohirdetesrol, hogy az hirdetes? #semnap

zerking - 10:55

kint van gyakran a semnapfal ( http://turulcsirip.hu/keresonap/), lehet kérdezni, ne csak a jelenlévők irkáljanak.

cadmagician - 10:55

@Merras: elég lenne ha egy ember tolja a csiript, mert ez így már tényleg sok #semnap

Merras - 10:54

a sitelinkes adwords hirdetésnél valszeg növekszik a ctr #semnap

Merras - 10:54

@setalosas egy csomóan nincsenek itt, sokan sírtak pl. a belépőjegy ára miatt.

Merras - 10:53

most az adwords sitelinkes hirdetést mutatják be #semnap

setalosas - 10:53

mondjuk az a hulye helyzet van, h az osszes ember, akit erdekel a seocsalas, az ott van a konfon, tehat felesleges twittelni rola.

Merras - 10:53

illetve van egy ideje #adwords és #analytics konverziókövetés integráció is, erről írtam már: http://miyazakijun.hu/keresomarketing/analytics-goal-ok-most-mar-az-adwordsben-is-lathatoak-lesznek.seo

longhand - 10:52

@setalosas:)

zerking - 10:52

@dw1 oké, akkor innen befejeztem :) úgy is percek múlva mi következünk. közben megjött @hh ő majd gépel nektek biztosan

Merras - 10:51

#adwords felületen már látszik egy webhelyek tab a konverzió követésre is #semnap

atomvillanas - 10:51

@dw1 jogos keres, nagy a zaj igy

longhand - 10:49

@setalosas akik dolgoznak azoknak nem igazán van rá szükségük :)

Merras - 10:49

arany jános: ha feljön térkép, egyéb, ami letoltja az organikus találatokat, akkor kell adwords-el, vagy maps--el foglalkozni #semnap

atomvillanas - 10:49

Local Business Center, aki kimarad lemarad(hat) :) #semnap

kollinz - 10:49

a notebookkal csiripelok joval hatekonyabbak mint a telefonosok, ez most egyertelmuen latszik :) #semnap

jendre - 10:48

Nagyon porog a google srac... #semnap

Zsombe - 10:48

Ígéretesnek tűnik az ETARGET új szolgáltatása: pay-per-call. #semnap

Merras - 10:48

#googlemaps és local business ads bemutatása zajlik épp #semnap

atomvillanas - 10:47

Arany Janos, Google Magyarorszag, a Local Business Center mar a terkep.google.hu cimen is elerheto #semnap

forgacsmariann - 10:47

RT @Merras #etarget hirdetésre kattintva böngészőből hívható fel azonnal a hirdető callcentere, mindenféle install nélkül #semnap

Merras - 10:46

arany jános: "házon belül is könnyű elmenni amellett, hogy milyen #google újdonságok vannak" :) #semnap

tothbenedek - 10:46

Google a szinpadon. Ujdonsagokrol beszel. #semnap

zerking - 10:46

Arany János beszél a Googletől #semnap

Merras - 10:46

jönnek a google újdonságok #semnap

kollinz - 10:46

etarget call napokon belul! #semnap

ketszeri - 10:46

RT: zerking böngészőből hívhatja fel az etargeten keresztül az érdeklődő a hirdetőt, a hirdetőboxok kapnak egy zöld telefon ikont #semnap

tothbenedek - 10:46

@tothbenedek: szerintem ez jo is lehet, de a puding probaja. #semnap #etarget

Merras - 10:45

ilyen paypercall formátum jó lenne google adwordsbe is. :)

aftermodern - 10:45

@GabrielVaraljay dehogy. a keresőtörvény a googlet a binget, a yahoot szabályozná, az emberek ugyanígy használnák. személyes szféra védelem

tothbenedek - 10:45

Etarget pay per call. A hirdetesbol kozvetlenul kis flash telefon, a hirdeto fele. #etarget #semnap

atomvillanas - 10:44

Nehany napon belul elerheto lesz, fajdalommentes, telepites nelkuli, bongeszobol telefonalas.. #semnap

jabjabhu - 10:44

Etarget PPC (Pay-Per-Call) #semnap

sallaidani - 10:44

Uj etarget featura: EtargetCall #semnap

zerking - 10:44

böngészőből hívhatja fel az etargeten keresztül az érdeklődő a hirdetőt, a hirdetőboxok kapnak egy zöld telefon ikont #semnap

Merras - 10:44

#etarget hirdetésre kattintva böngészőből hívható fel azonnal a hirdető callcentere, mindenféle skype vagy plugin install nélkül #semnap

atomvillanas - 10:44

Etarget pay-per-call szolgaltatas. A hirdetoboxban egy telefonos link, amire kattinva a bongeszobol hivsz egy szamot #semnap

kollinz - 10:44

etarget hirdetesekhez telefonalasi lehetoseg, bongeszon keresztul #semnap

jendre - 10:44

Keress... (erted... :)) a johuval... #semnap

Merras - 10:43

új #etarget formátum: etarget pay-per-call hirdetés #semnap

zerking - 10:43

csúnya bannerformátumokkal sokkol az etarget #semnap

tothbenedek - 10:43

Webshop hirdetesek: uj megjelenes (kep, ar, akcios ar) most meg beta. #etarget #semnap

prospero2 - 10:43

#semnap nocsak az etarget mindenes lett, ad akár videoplayert is, aztán eshops

atomvillanas - 10:43

Szepek a johu-n az Etarget hirdetesek, de jobban is el lehetnenek kulonitve, vagz kiemelve... #semnap

Merras - 10:42

RT @jendre: Es az indexen meg mindig nincs kereso...???? Jo reggelt Cemp #semnap

tothbenedek - 10:42

video hirdetesek, egyforintos johu keresohirdetes, stb #semnap #etarget

kollinz - 10:42

honlapba integralhato etarget-johu keresodoboz, es beepitheto video player #semnap

jendre - 10:41

Es az indexen meg mindig nincs kereso...???? Jo reggelt Cemp #semnap

Merras - 10:41

etarget videólejátszó is jött idén #etarget #semnap

Merras - 10:41

etarget újdonságok - a végén lesz valami nagyon új. első cucc: johu.hu kereső beépítése oldalakba + etarget reklám #semnap

tothbenedek - 10:40

Nagy ujdonsag az etargettol? Jajde izgi #semnap

kollinz - 10:39

lassuk a google es etarget (immar cemp tulajdon) bejelenteseket #semnap

Merras - 10:39

de először etarget jön :D #semnap

Merras - 10:39

google bejelentés következik #semnap

atomvillanas - 10:39

Google es Etarget jon, varjuk a bejelenteseket #semnap

Merras - 10:39

RT @tothbenedek: A seo az vajon reklam? A landing page igen. (Nagy altalanossagban) #semnap

Merras - 10:39

RT @prospero2: #semnap meras bűvös kérdése a seo reklámnak minösül, már kb 200an itt

tothbenedek - 10:38

A gyakorlat persze mas: ha ideeirom, hogy "menjunk alkoholizalni", nem indul ellenem semmi... #semnap

tothbenedek - 10:37

Seonal a description ugyanaz mint a hirdetes szovege. #semnap

jendre - 10:36

Az biztos, hogy globalisan lehet ezeket szabalyozni. Az altalanosan elterjedr gyak-al szembe menni felesleges. #semnap

prospero2 - 10:35

#semnap meras bűvös kérdése a seo reklámnak minösül, már kb 200an itt

tothbenedek - 10:35

A seo az vajon reklam? A landing page igen. (Nagy altalanossagban) #semnap

zerking - 10:35

@merras megkérdezte hogy reklám e a seo #semnap

GabrielVaraljay - 10:34

@aftermodern és amikor már a keresőtörvény szerint büntetnek ha bizonyos szavakra keresel? Sőt "súlyadó" lenne szavakra kialakítva... ;-)

tothbenedek - 10:33

"Nemzetkozi" szereplok eseteben a hatosag atnyul a hataron. (Leveszik a youtuberol peldaul) #semnap

jabjabhu - 10:33

Vajon hogyan fogják a jogalkotók megróbálni rendszabályozni a SEO-t? Vicces lesz. #semnap

GabrielVaraljay - 10:33

@aftermodern és akkor megindul a nagy mértékű emigráció pl. a Holdra? #keresőtörvény

tothbenedek - 10:32

Reklametikai kodex, erosodo civil szervezetek. Haladas azertvan... #semnap

aftermodern - 10:31

@GabrielVaraljay google -> kereső -> keresőtörvény -> nagymennyiségű nyilvános adat kezelésére törvény kéne az egész világra szvsz.

GabrielVaraljay - 10:30

RT @Merras: nem tudni, hogy létre akarnak-e hozni egy ilyen ORTT/internet főhatóságot. Szvsz az isten mentsen meg ettől. #semnap

tothbenedek - 10:29

Ortt es internethatosag egyben? Panic time! #semnap

Merras - 10:29

nem tudni, hogy létre akarnak-e hozni egy ilyen ORTT/internet főhatóságot. Szvsz az isten mentsen meg ettől. #semnap

jendre - 10:29

Ezuton is koszonom annak, aki intezte a cimgyujtesi orulet megszunteteset. #semnap

tothbenedek - 10:28

A lakcimes dolog teljesen jellemzo a jogalkoto benasagara es hozza nem ertesehez. #semnap

Merras - 10:27

RT @tothbenedek: Javaslat: ha eljaras indul, a fohatosaghoz kell menni, mert a regionalis irodak inkompetensek. #semnap

Merras - 10:27

@atM_interaktiv amúgy van bármi, amihez értenek a jogalkotók: :P

tothbenedek - 10:26

Javaslat: ha eljaras indul, a fohatosaghoz kell menni, mert a regionalis irodak inkompetensek. #semnap

Merras - 10:26

@atM_interaktiv ez az én összefoglalóm :)

Merras - 10:25

az önszabályozó ötletekre viszont semmilyen hivatal nem mond egyértelmű választ, hogy jó-e vagy rossz

prospero2 - 10:25

#semnap mindjárt google prezi jön

azAttis - 10:24

azzal sem.. RT @tothbenedek: A jogalkoto nem tud mit kezdeni a nettel #semnap

sallaidani - 10:24

Tenyleg hasznos jogi infok ÖRT fotitkarnojetol PPC revonatkozoan. #semnap

Merras - 10:24

a jogalkotók annyira nem értenek semmihez, hogy sokkal jobb, ha a szakma szabályozza önmagát #semnap

prospero2 - 10:24

#semnap kb 150 ember van, ez igen

tothbenedek - 10:23

A jogalkoto nem tud mit kezdeni a nettel #semnap

tothbenedek - 10:23

Honlap nyitooldalan nem lehet alkohol, a landing pagen sem. Szuletesi evet be kell kerni. Wtf? #semnap

kelt - 10:21

@ktamas fellövünk egy irc-t, amin nincs #semnap? :)

vonzovera - 10:21

RT @tothbenedek Nyilt kerdes: ha kiirom mondjuk, hogy "cigizek" twitterre az buncselekmeny (kiskoruak is lathatjak? Reklam?) #semnap

tothbenedek - 10:21

Bankoknal, ha a kamat vagy barmi szam ott van a hirdetesben, a thm, ebkm stb is ugyanoda kell #semnap

Merras - 10:21

a THM-nek viszont meg kell jelennie a ppc hirdetésben is #semnap

Merras - 10:20

RT @tothbenedek: A hirdetes es a landing page olyan mint a szorolap ket oldala. A gyakorlatban egy egyseg. #semnap

Merras - 10:19

@tothbenedek valahogy mindig frappánsabban összefoglal, mint én, ciki.... #semnap

Merras - 10:19

gyógyszer reklám esetében a kötelező figyelmeztető felirat elég a landing page-en, de ott kötelező #semnap

tothbenedek - 10:19

A hirdetes es a landing page olyan mint a szorolap ket oldala. A gyakorlatban egy egyseg. #semnap

tothbenedek - 10:17

A hirdetes lehet rovid (ha a landing page rendben van) de nem lehet atveres #ppc #semnap

Merras - 10:17

nem szűkíthet a landing page: nem lehet ingyen repjegyet kínálni ppc-ben, miközben a landingen szűkítik, hogy csak csinos szőke csajoknak

Merras - 10:16

a ppc hirdetés/banner és a landing page információi nem mondhatnak egymásnak ellen #semnap

Merras - 10:15

a pcc hirdetés (és a banner is), valamint az egy kattintással elérhető landing page egy egységet képez #semnap

cadmagician - 10:15

RT @prospero2 és #semnap még csak a 2. slidenál tart... jaj

azAttis - 10:14

http://www.mattcutts.com/blog/pubcon-slides-november-2009/ MIt adottt nekünk a Google? #semnap

Merras - 10:14

RT @tothbenedek: Nyilt kerdes: ha kiirom mondjuk, hogy "cigizek" twitterre az buncselekmeny (kiskoruak is lathatjak? Reklam?) #semnap

Merras - 10:13

a reklámetikai kódex lefedi most már a digitális marketinget is, van amúgy ajánlás keresőmarketingre is #semnap

GabrielVaraljay - 10:13

ez kéész :-) RT @Merras: pl.: pezsgőbolt: a kirakatban lehet alkohol, a pezsgobolt.hu nyitólapján nem leheet alkohol. #semnap

tothbenedek - 10:13

Nyilt kerdes: ha kiirom mondjuk, hogy "cigizek" twitterre az buncselekmeny (kiskoruak is lathatjak? Reklam?) #semnap #turulcsirip

Merras - 10:13

az önszabályozás a megoldás #semnap

prospero2 - 10:13

és #semnap még csak a 2. slidenál tart... jaj

Merras - 10:12

pl.: pezsgőbolt: a kirakatban lehet alkohol, a pezsgobolt.hu nyitólapján nem leheet alkohol. #semnap

tothbenedek - 10:11

illetve: a proaktiv szoval mar most BINGO #semnap

Merras - 10:11

a fő kérdés, hogy honnan reklám valami, és honnan nem: #semnap

tothbenedek - 10:11

a kapcsolodo jogszabalyok olyan szinten elavultak, hogy az elkepzelhetetlen. #semnap

Merras - 10:10

amikor 97-es reklámtörvény készült, akkor hol volt az online marketing, a kereső, a twitter, etc.: #semnap

tothbenedek - 10:10

A jogaszok szemeben mi vagyunk az elvontak. #semnap

Merras - 10:10

egyetemleges jogi felelősség van: ügynökség, hirdető és reklámozó egyetemlegesen felel a kampányokért #semnap

Merras - 10:09

előadó: dr Fazekas Ildikó, önszabályozó reklám testület #semnap

Merras - 10:08

keresőmarketing reklámjogi kérdései következik #semnap

tothbenedek - 10:08

"cece123456" a wifi jelszo. #semnap

Merras - 10:06

erica egy saab esettanulmányt mutat, a saab offline és keresőkampányának integrációját

Merras - 10:05

azaz, a display is egyértelműen befolyásolja a keresések számát #semnap

Merras - 10:04

sokan, akik nem kattintanak displayre, később rákeresnek a hirdetett cuccra a keresőben #semnap

Merras - 10:02

az oohgle offline reklám hatására nagyon sokan mobilról kezdtek rákeresni a plakátokon reklámozott kulcsszóra #semnap

e1bandi - 10:01

RT @Merras: erica: ppc és seo integráció négy pillére: paid search keyword data, landing page testing, ad creative testing,analytics #semnap

Merras - 10:01

offline reklám, ami keresésre csábít: http://www.trafficdigital.com/blog/wp-content/uploads/2008/11/oohgle.jpg

Merras - 09:59

a keresések 37%-át a tévéreklámok generálják #semnap

Merras - 09:58

erica: social & search: not just a buzz term anymore

Merras - 09:57

erica: ppc és seo integráció négy pillére: paid search keyword data, landing page testing, ad creative testing, analytics #semnap

Merras - 09:55

a ppc "more competitive", mint valaha #semnap

Merras - 09:54

@GabrielVaraljay ez inkább az us területre igaz, ha megnézed a rankings.hu -t pl., akkor látszik, hogy európában sehol sincs egyelőre

Merras - 09:53

ez a reklám nem ment tévében, csak online, és a youtube videók frankón fel is jöttek a google találati listájára

moziplussz - 09:53

Igen, tudjuk, hogy nem működik a kereső és egyéb oldalakon is előfordulhatnak hibák. Ezek még a héten korrigálva lesznek, elnézést kérünk!

Merras - 09:52

ez volt az evian reklám: http://www.youtube.com/watch?v=_PHnRIn74Ag #semnap

GabrielVaraljay - 09:52

MS-nek még sosem drukkoltam :-) de most talán RT @Merras: bing gyün fölefe, ennek egy jó oka, hogy az ms sokat költött a marketingre #semnap

Merras - 09:51

erica egy rorhadt jó evian reklámot mutat épp #semnap

Merras - 09:50

@athew Erica nem tudom, mennyire seo-s, úgy látom, mindkét területre van rálátása

Merras - 09:48

fölefe = fölfele :)

Merras - 09:47

bing gyün fölefe, ennek egy jó oka, hogy az ms sokat költött a marketingre #semnap

Merras - 09:45

erica: 72%-a a usereknek az organikus találatokra kattint. #semnap

Merras - 09:44

Erica keynoteja megy épp, kaptunk pár statot arról, hogy miért fontos a twitter, majd a mobile search. eljutottunk a gazdválsághoz.

Merras - 09:42

no, sikerült belépni a wifire. itten vagyok a #semnap -on

tothbenedek - 09:38

Tough economic climate a slideon --> kave #semnap

Matcho34 - 09:38

WebBericht Website analysieren WebPräsentation SEO im Überblick ...: Suchmaschinenoptimierung auch SEOfürSearch.. http://bericht.twoday.net/stories/seo-im-ueberblick-macht-den-unterschied/ #auto-feed

sallaidani - 09:37

Erica Schmidt of iProspect kezdi eloadasat. #semnap

tothbenedek - 09:35

Megerkeztunk... 60-70% ugynokseg #semnap

network_hu - 09:34

csak maces firefoxból nem bírok scrollozni a http://turulcsirip.hu/keresonap/ -on, vagy senki semmivel nem tud? #semnap

radioplusz - 09:33

Megerősített erőkkel folyik az öt gyerek keresése http://www.radioplusz.fm/belfold/megerositett-erokkel-folyik-az-ot-gyerek-keresese.html

longhand - 09:29

@sycko teszek el pénzt! :)

ppcaddict_info - 09:09

Új bejegyzés: Buttons v1.00 - Bejeweled klón http://ppcaddict.info/2009/11/buttons-v1-00-bejeweled-klon/

Sera - 09:04

In search of the perfect Facebook and Twitter client http://scobleizer.com/2009/11/18/in-search-of-the-perfect-facebook-and-twitter-client/

b_konrad - 08:54

Lassan kezdünk, és van kávé, gyertek! #semnap

palinkasjanos - 08:23

irány a keresőmarketing nap!

tothbenedek - 08:16

Ilyen korán is ritkán kelek: konferenciára el! Csak lesz kávé...

atomvillanas - 08:11

inget vettem fel. igy az evben az ingben toltott napok szama a varakozasokkal ellentetben elerte a 10-et.

atomvillanas - 08:09

RT @nkovacs The State of Search, a white paper from @360i http://blog.360i.com/search-marketing/white-paper-state-of-search-marketing

nkovacs - 08:07

The State of Search, a white paper from @360i http://blog.360i.com/search-marketing/white-paper-state-of-search-marketing

Merras - 07:46

nah, akkor lassanként készülődni kéne a keresőmarketing napra. #semnap